Roadtrip po Kalifornii-1.část

Jsem zpět v USA. Tedy byla jsem zpět, teď už jsem zase zpátky. Se ségrou a jejím přítelem jsme se vydali zpět do USA. Tentokrát se ovšem nejednalo o Texas, kde jsem 10 měsíců žila, ale o Kalifornii.
Tenhle výlet jsme plánovali hrozně dlouho, už snad od února. Do USA jsme jeli 18. Srpna a vraceli se 28. Srpna. A musím říct, bylo to skvělé! Rozhodla jsem se udělat takový menší počet článků na toto téma, proto je tohle teprve první část. V budoucnu se dozvíte mnohé víc o celé Kalifornii a našem výletu.

No a nejlepší je začít nějakým úvodem. Takže letenky jsme měli koupený už v únoru, protože tak „brzo“ se zkrátka ty akční letenky kupují! Odlétali jsme 18. Srpna z Pražského letiště Václava Havla, přičemž jsme samozřejmě přestupovali v Rakouské Vídni… (takže můžu si teď odškrtnout Rakousko, na mapě států, kde jsem byla?). Let byl neuvěřitelně pohodlný, ale hrozně dlouhý.

Rozdíl mezi letem do Texasu a do Kalifornie je asi 2-3hodiny, takže i pro mě to bylo o mnoho delší, než byl let do Texasu. Každopádně je vážně skvělé, že se v letadle můžete dívat na filmy, tím ten čas utíká mnohem rychleji. Do Los Angeles jsme přiletěli kolem 3 odpoledne, přičemž jsme museli projít všemi kontrolami s vízy a tak… Auto jsme si pak vyzvedli chvilku před 5 hodinou odpoledne.

A teď to všechno může začít!

První zastávka byl Hollywood…nemyslím ceduli, ale spíše chodník slávy. Měli jsme štěstí a tak jsme našli hotel přímo pár metrů od chodníku slávy. Hodili jsme si tam kufry a mohli vyrazit ven! Tím pádem jsme se hned první den podívali na chodník slávy v Hollywoodu, vyfotili se s DeadPool-em, poslechli si pár pouličních umělců a nakoupili suvenýry.

Den to byl skvělý, bohužel jsme ovšem byli hodně vyčerpaní z letu a časového posunu, proto jsme poté šli spát a těšili se na další den. Já už tento krátký článek také ukončím! V dalších dnes se můžete těšit na více podrobnější články se super fotkami!

Fotky v článku jsou focené pouze na mobil, proto je u nich horší kvalita. :)

Mějte se krásně! Naše další zastávka byla Santa Monica Pier!